GASTRONOMIE / Gastronomie

Společnost Lidl se připojí k celosvětové výzvě Veganuary
 
Autor / zdroj foto: Envato Elements

je skvělou příležitostí pro novoroční předsevzetí, pro změnu jídelníčku či životního stylu. A právě proto vznikla ve Velké Británii v roce 2014 výzva Veganuary, která je skvělou příležitostí pro vyzkoušení rostlinné stravy. Lidl Česká republika se k výzvě připojí po celý měsíc leden, a to rozšířenou nabídkou veganských produktů, řadou slev a komunikační kampaní „Leden, vege si jedem“, která proběhne na sociálních sítích.

Jako Češi milujeme maso a valná většina naší kuchyně v něm má i základ. Proto si jen těžko dokážeme představit, že bychom ho z našich jídelníčků úplně vypustili. Co kdybychom ale zkusili tento leden maso omezit a zařadit do jídelníčku pokrmy, které jsou čistě rostlinného původu? Třeba si tak vybudujeme novou rutinu, naučíme se nové recepty a uděláme něco pro sebe i pro planetu,“ uvádí tisková mluvčí společnosti Lidl Iveta Barabášová.

Cílem kampaně je nabídnout zákazníkům zdravou, ale přitom stále chutnou alternativu k jídelníčku běžného Čecha. Na sociálních sítích bude Lidl postupně představovat rostlinné produkty privátní značky Vemondo, přinášet zákazníkům zajímavé tipy na přípravu pokrmů a edukovat, že rostlinná strava může být pestrá a obsahovat všechny důležité živiny, které běžně získáváme z masa.

Během ledna představí Lidl na sociálních sítích postupně zajímavosti a tipy na přípravu tofu (v nabídce Lidl má např. tofu na pánvičku nebo varianty s různým kořením), dále nabídne různé náhražky masa, ať už jako hotové veganské pokrmy (veganské lasagne, chilli con carne, veganský řízek, falafel, párečky, pizza, burger, nugetky a další) nebo jako surovinu pro přípravu jídel (veganské mleté). Kampaň vyzdvihne např. i sušenky NEO, které jsou čistě rostlinné, nebo řadu hummusů. Během ledna Lidl také nabídne různé slevy; hned v prvním týdnu to bude sleva 33 % na kokosový vegangurt či sleva 25 % na veganskou zmrzlinu. Ve třetím týdnu v lednu budou mít zákazníci s aplikací Lidl Plus dokonce 30% slevu na všechny produkty Vemondo. Bezmasé recepty nabídne i Kuchyně Lidlu.

Produkty pod privátní značkou Vemondo jsou nabízeny napříč zeměmi, ve kterých Lidl působí. Vybrané výrobky navíc většinou nesou mezinárodní ochrannou známku V-label, díky které můžete veganské a vegetariánské výrobky identifikovat snadno na první pohled. I v roce 2023 získaly veganské výrobky pod značkou Vemondo mezinárodní ocenění International V-Label Awards. Řada Vemondo vybojovala vítězství hned ve dvou kategoriích „Marketing & Branding“ a „Speciální cena spotřebitelů“.

Lidl podporuje rostlinnou stravu v souladu se svou strategií Vědomého stravování. Produkce živočišných produktů má totiž celosvětově největší dopad na životní prostředí. Čím více rostlinných produktů konzumujeme, tím více děláme pro klima, biologickou rozmanitost a naše zdraví. Lidl se zavázal, že bude zvyšovat podíl rostlinných zdrojů bílkovin ve svém sortimentu především díky své privátní značce Vemondo.

Autor / zdroj: Barbora Jirků

Reklama

Partneři

Aguglia
Aktivní dítě
Maminčino koření
IP Polná
WWW design
trendhim.cz
Vitakraft
Koyo Bearings Česká republika s.r.o.